26 mars, 2008

så där, nu har jag uppdaternat min blog lite.. säg gärna vad ni tycker, inte för att jag kommer att ändra den men ändå det är väl alltid trevligt.
hehe, om ni undrar vad jag menar med gummiankan så tänker jag inte tala om det, mest för att retas men du kan ju alltid fråga.
nu e de kaffe dags, ska ringa anna å fråga om hon vill fika lite.. vänta..
det va upptaget hemma hos anna så jag provade hennes mobil.
och för er som inte känner mig så har jag en förmåga att alltid ringa vid fel tillfäle, det är en gåva jag har.
Och som alltid var detta ett av dom, anna höll på att packa för hon ska upp till jägarhyddan å träna sina hundar med sin mor.
Rackars! Men jag hoppas att dom lär sig massa roliga saker nu iaf.


KAFFE!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nice layout :D

Sandra sa...

tackar så mycket sally =P

Den helige sa...

det blev fint :D
Kan man bli mer besatt av kaffe eller vad?

Sandra sa...

haha, ah anna det kan man =P