27 mars, 2008

Morgonpigg, in my as

det blev trots allt jag, ensam med min kaffekopp efter middagen då anna blev sjuk.
stackars mig..

I morse fick jag gå upp kl 08.00 för att sigge behövde gå ut, det va ungefär såhär:
gå upp, klä på sig, gå ut.

Ursch då va jag icke piggelin.
jag kan tänka mig att jag såg ut något liknande, haha.
Så hur kmr min dag att fortsätta, jo jag ska iväg och gymma lite å sen blir det teater ikväll.
Vi har snart premiär så då tycker jag att alla ska gå för det är en dramakomedi av shakespeare.

Mycket väsen för ingenting

Föreställningar är följande dagar:
Torsdag 10/4 kl. 19.00
Fredag 11/4 kl. 19.00
Lördag 12/4 kl. 19.00

Så nu
ska alla gå på teater =)
det är i biografen i rimbo.


Det var allt från mig såhär kl.10.31 på förmiddagen =P

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är klart jag kommer och ser på dig :)