13 december, 2007

En tur på rusta me Anna =P

Igår va jag och Anna på rusta i norrtälje, jag menar hur kul kan man ha på rusta?
Inte så värst.
Men det ändrade vi rätt snabbt på =P haha
Först smög vi runt bland hyllorna å komenterade dom skumma sakerna som vi såg, efter att vi luktat på nästan varje parfym ( De vill säga tappat luktsinnet för den närmsta framtiden ) så hittade Anna en liten sminkavdelning.
Hon tog snabbt den mörkaste bruna ögonskuggan på fingret å gav mig en snygg prick på kinden!
Å då jäklar vart de krig, jag tröck ned mitt finger i samma ögonskugga och gav Anna ett långt streck på kinden.
Efter det var jag nöjd.
Anna säger frågande "Mäh, varför är mitt streck mkt längre än ditt?"
Då svarar jag "Anna jag hade hämnd och hämnden är juh alltid värre!" =D

3 kommentarer:

Den helige sa...

Hahaha vänta bara tills jag ska ha hämd mot din hämnd...

Anonym sa...

du kmr ju alltid få de värst i slutändan anna, för ja lär ju också ge igen då =P hehe

Den helige sa...

haha jag tror du underskattar mig lite ;P