21 oktober, 2007

Seriöst!

Det enda jag borde göra just nu är att plugga, för de behövs BIG-TIME!
Men tror ni att jag gör det eller? NEJ! För jag har redan suttit fyra timmar me mitt jävla plugg å ändå står det en stor hög kvar på bordet och stirrar tillbaka på mig med en blick som säger "Det här är en av dom grejer i ditt liv som aldrig tar slut!" Jag vill bara kasta alla papper typ någon annanstans.
Men tror ni att jag gör de eller? Nepp!

Finns det ingen där ute som vill lira i ett band?
Alltså seriöst, jag vill verkligen lira i ett band.
Så är du intresserad säg till!

ja kan lira bas,gitarr och sjunga...
Har rätt bred musiksmak så ja e öppen för förslag om vad som ska liras...
Så kom igen nu!

2 kommentarer:

Den helige sa...

Om jag skulle ha tid, om jag skulle kunna spela något instrument eller sjunga skulle jag gärna starta ett band med dej.
Tack för att du frågar!

Anonym sa...

varsegoo :) anna