27 juni, 2007

Jag VS Mördarkatterna

vad gör man när man har mördarkatter utanför fönstret?


Ja du inte sover man iallafall.
Så fort man ens tänker tanken så hör man hur den låter onskefullt å ja jag vet inte hur jag ska beskriva det.
Det känns iaf obehagligt måste jag passa på att säga, jag tror dom går i samlad trupp.
Dom gör upp här utanför mitt fönster mitt i asplund, dålig tajming måste jag få säga men tror du dom bryr sig..


NEPP!


Det är helt enkelt jag VS mördarkatterna frågan e bara vem som vinner...
<--- mördarkatt
Jag --->

3 kommentarer:

M. Mützell sa...

1. Om det var när katthelvetena fick skrikryck utanför vårat hus så måste jag säga att det var bra att du tog kampen, för jag vart aparädd.
2. Om det inte var det så tror jag att jag skall ta med dig till en doktr omedelbart.
3. DU HAR BLOGGAT! DU HAR BLOGGAT! DU HAR BLOGGAT! :D

KRAAAM <3

Anonym sa...

Ja du jag måste säga 1 och 3, och det är mitt slutgiltiga svar. =D
Kram lillebror

Den helige sa...

Den där katten var läskig, vet inte hur jag ska kunna sova nu när du påmint mej om den :S
kram o puss <3