11 juni, 2006

Jolt å tuggummi = ingen fattar

Jag har sådär överdrivet tråkigt, precis så som det brukar vara en söndagkväll..
Man är trött men kan inte sova,
glad men orkar inte skratta och om man mot någon förmodan skulle vara ledsen så skulle man inte heller finna någon ork att gråta..
Och jag vet inte vad jag ska skriva för det känns som om jag har en aura full utav tråkigthet..
Den bara skriker "BLÄÄÄ"..
men då har jag turen att få så roliga vänner som skrattar både ÅT mig..
Och självklart med mig..
Och igen fattar vad jag säger..
Hade tre olika konversationer på msn och alla frågade mig var femte minut va jag snackade om..
Liksom det va ju väldigt jobbigt tyckte jag då..
Och då sa jag att jag kan ju faktsikt inte veta allt..
men nu ska jag ut å aa, göra någe vettigt..
Haha..

1 kommentar:

Spillersill sa...

Hehe kan du göra något vettigt? Sandra du är i din egna värld du, det är ingen som är lika smart som dej och därför förstår de dej inte. Det måste vara så!
Puss på re, fortsätt att vara som du är!